Reklamacja za wakacje

Na ten upragniony tydzień w roku czekamy przez wiele kolejnych miesięcy. Odkładamy pieniądze, by nasz wypoczynek był jak najbardziej udany, a dodatkowo jeszcze staramy się dowiadywać wszystkiego na temat miejsca, w którym spędzamy wakacje, wakacje z dzieckiem nad morzem  tak by nic nas nie zaskoczyło. W praktyce jednak okazuje się, że zaskoczyć może nas bardzo wiele, mianowicie wakacje mogą być bardzo, ale to bardzo nie udane. Co wtedy? Przeklinamy, denerwujemy się oraz irytujemy. Poważnie żałujemy, że wydaliśmy tyle pieniędzy na wakacje, które nie były udane. Pozostaje reklamacja, wakacje z dzieckiem nad morzem ale kiedy składamy ją w biurze dowiadujemy się, że jest za późno. Pamiętajcie – reklamacje musi być złożona na ręce rezydenta, który potwierdza, że dany stan rzeczy wyglądał właśnie tak. Reklamacja za niedane wakacje musi trafić do biura w ciągu 14 dni od powrotu z wakacji, a tylko i wyłącznie wtedy można mieć pewność, że zostanie rozpatrzona. We wszystkich innych przypadkach takiego rozpatrzenia spodziewać się nie powinniście, podobnie jak rekompensaty finansowej.